FRÅGOR & SVAR

Här får du svar på de vanligaste frågorna hos oss! Saknar du svar på en fråga? Kontakta oss!

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

PROBLEM & FELSÖKNING

1. Prova om möjligt att genomföra köpet med en annan webbläsare.
2. Prova om möjligt att genomföra köpet på en annan enhet.
3. Kontrollera att du har senaste versionen av din webbläsare uppdaterad.
4. Rensa cacheminnet och ta bort alla cookies, sedan prova gå in på sidan igen men se nu till att acceptera alla cookies:
Guide: Rensa cacheminnet

Om problemet kvarstår ber vid dig i första hand att skapa ett supportärende.

LIVEPROVNINGAR

Nej, du behöver ingen speciell programvara för att se liveprovningarna. De visas direkt i webbgränssnittet.

Ja, om du har stöd för ChromeCast eller Apple TV, tänk på att din webbläsare måste ha stöd för dessa funktioner.

Ja, det går att pausa alternativt spola tillbaka.

Ja, varje liveprovning kommer att tillhandahålla en chatt där du kan ställa frågor.

Kostnaden varierar mellan de olika provningarna.

ÖVRIGA FRÅGOR

Ja, flera av våra provningsledare är tillgängliga för privata uppdrag. Läs mer på vår sida för boka provning.

Kostnaden varierar på de olika provningarna, skicka en offertförfrågan till oss för att få ett pris.

Nej, bokningsavgiften inkluderar endast provning med provningsledare.

Om du upplever problem i vårt köpflöde, eller om du har problem med att ansluta till en liveprovning, ber vid dig följa guiden nedan.
Kvarstår problemen kontaktar du vår support i forumluäret nedan.